Magdalena Kwaśniewska-Dubanowska

Psycholog

Zajmuję się:

  • wsparciem w trudnościach natury emocjonalnej – nauce rozpoznawania emocji i powodów ich powstawania, przeżywaniu, wyrażaniu ich i akceptacji, radzeniu sobie ze stresem
  • pomagam dostrzegać jak osoba funkcjonuje w relacjach – własne schematy, szukać rozwiązań w zgodzie ze sobą i innymi; budować relacje, wyrażać i przyjmować opinie i potrzeby, radzić sobie z konfliktami oraz oczekiwaniami otoczenia
  • towarzyszeniem w rozpoznawaniu własnych reakcji i potrzeb, lepszym rozumieniu siebie, rozwijaniu szacunku i uznania własnej osoby, a także wiary w siebie, które pomagają modyfikować zachowanie
  • rozwijaniem życzliwej relacji z własnym ciałem, swobodnego wyrażania siebie, wzmacnianiem samooceny, odkrywaniem swoich wartości i umiejętności
  • rozwijaniem umiejętności skupiania się na tym, co dzieje się tu i teraz – doświadczaniem tego i wyrażaniem bez osądów i krytyki
  • szukaniem sposobów na radzenie sobie z wyzwaniami okresu dorastania
  • Pracuję w oparciu o założenia psychoterapii Gestalt – poprzez spotkanie w dialogu w otwartości, akceptacji, szacunku, zaangażowaniu, podążaniu za potrzebami rozmówcy, w uważności i przyzwoleniu na swobodną ekspresję. W pracy zachęcam również do aktywności twórczej, eksperymentowania poprzez techniki wyobrażeniowe, elementy psychodramy, pracę z ciałem.

Wykształcenie i przynależność do stowarzyszeń:

  • Instytut Integralnej Psychoterapii Gestalt – w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego
  • Ogólnopolskie Centrum Zaburzeń Odżywiania – studium leczenia zaburzeń odżywiania, model psychologiczny
  • Psychologia (specjalność Psychologia kliniczna) – studia magisterskie na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie

Szkolenia dodatkowe, kursy, warsztaty i webinaria:

  • „Rozwojowy kurs terapii tańcem i ruchem”, Polski Instytut Terapii Tańcem i Ruchem
  • Szkolenie „EEG Biofeedback”, Centrum Rozwoju Biofeedback
  • Certyfikowane szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych”, Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
  • Szkolenie „Fundamentalne Elementy Pracy z Ciałem”, Ośrodek Terapii Tańcem i Ruchem Iba
  • Szkolenie w zakresie uzależnień behawioralnych, Fundacja „24 Godziny”
  • Szkolenie „Diagnoza kliniczna”, Uniwersytet SWPS

Doświadczenie zawodowe:

  • Konsultant w Telefonie Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży 116 111 Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
  • Praktyki ( w tym prowadzenie treningu twórczości) na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym
  • Staż w Komitecie Ochrony Praw Dziecka
  • Prowadzenie warsztatów dla dzieci w kryzysie okołorozwodowym w Komitecie Ochrony Praw Dziecka
  • Pomoc w organizacji oraz uczestnictwo w konferencji „Pomoc dzieciom ofiarom przestępstw”
  • Praktyki w Centrum Terapii i Kreatywności
  • Psycholog i trener umiejętności społecznych w przedszkolu oraz w prywatnym centrum edukacyjno-terapeutycznym (warsztaty kierowane zarówno do dzieci, jak i rodziców)
  • Prowadzenie warsztatów profilaktycznych w publicznych oraz prywatnych szkołach podstawowych
  • Psycholog w  placówce terapeutycznej

Magdalena Kwaśniewska-Dubanowska

Psycholog

Zajmuje się:

  • wsparciem w trudnościach natury emocjonalnej – nauce rozpoznawania emocji i powodów ich powstawania, przeżywaniu, wyrażaniu ich i akceptacji, radzeniu sobie ze stresem
  • pomagam dostrzegać jak osoba funkcjonuje w relacjach – własne schematy, szukać rozwiązań w zgodzie ze sobą i innymi; budować relacje, wyrażać i przyjmować opinie i potrzeby, radzić sobie z konfliktami oraz oczekiwaniami otoczenia
  • towarzyszeniem w rozpoznawaniu własnych reakcji i potrzeb, lepszym rozumieniu siebie, rozwijaniu szacunku i uznania własnej osoby, a także wiary w siebie, które pomagają modyfikować zachowanie
  • rozwijaniem życzliwej relacji z własnym ciałem, swobodnego wyrażania siebie, wzmacnianiem samooceny, odkrywaniem swoich wartości i umiejętności
  • rozwijaniem umiejętności skupiania się na tym, co dzieje się tu i teraz – doświadczaniem tego i wyrażaniem bez osądów i krytyki
  • szukaniem sposobów na radzenie sobie z wyzwaniami okresu dorastania
  • Pracuję w oparciu o założenia psychoterapii Gestalt – poprzez spotkanie w dialogu w otwartości, akceptacji, szacunku, zaangażowaniu, podążaniu za potrzebami rozmówcy, w uważności i przyzwoleniu na swobodną ekspresję. W pracy zachęcam również do aktywności twórczej, eksperymentowania poprzez techniki wyobrażeniowe, elementy psychodramy, pracę z ciałem.

Wykształcenie i przynależność do stowarzyszeń:

  • Instytut Integralnej Psychoterapii Gestalt – w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego
  • Ogólnopolskie Centrum Zaburzeń Odżywiania – studium leczenia zaburzeń odżywiania, model psychologiczny
  • Psychologia (specjalność Psychologia kliniczna) – studia magisterskie na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie

Szkolenia dodatkowe, kursy, warsztaty i webinaria:

  • „Rozwojowy kurs terapii tańcem i ruchem”, Polski Instytut Terapii Tańcem i Ruchem
  • Szkolenie „EEG Biofeedback”, Centrum Rozwoju Biofeedback
  • Certyfikowane szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych”, Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
  • Szkolenie „Fundamentalne Elementy Pracy z Ciałem”, Ośrodek Terapii Tańcem i Ruchem Iba
  • Szkolenie w zakresie uzależnień behawioralnych, Fundacja „24 Godziny”
  • Szkolenie „Diagnoza kliniczna”, Uniwersytet SWPS

Doświadczenie zawodowe:

  • Konsultant w Telefonie Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży 116 111 Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
  • Praktyki ( w tym prowadzenie treningu twórczości) na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym
  • Staż w Komitecie Ochrony Praw Dziecka
  • Prowadzenie warsztatów dla dzieci w kryzysie okołorozwodowym w Komitecie Ochrony Praw Dziecka
  • Pomoc w organizacji oraz uczestnictwo w konferencji „Pomoc dzieciom ofiarom przestępstw”
  • Praktyki w Centrum Terapii i Kreatywności
  • Psycholog i trener umiejętności społecznych w przedszkolu oraz w prywatnym centrum edukacyjno-terapeutycznym (warsztaty kierowane zarówno do dzieci, jak i rodziców)
  • Prowadzenie warsztatów profilaktycznych w publicznych oraz prywatnych szkołach podstawowych
  • Psycholog w  placówce terapeutycznej