Kinga Izdebska

Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej

Zajmuję się:

– wczesną interwencją oraz wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka z: opóźnieniem rozwoju psychoruchowego, niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z dysfunkcją wzroku, z zaburzeniami słuchu;
– terapią pedagogiczną dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi;
– diagnozą i terapią integracji sensorycznej.

Wykształcenie:

– Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie; kierunek pedagogika specjalna w specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, wychowanie przedszkolne.
– Uczelnia Korczaka z siedzibą w Warszawie; kierunek pedagogika w specjalności diagnoza i terapia pedagogiczna.
– Akademia Nauk Stosowanych im. Księcia Mieszka I filia w Warszawie; kierunek integracja sensoryczna.

Ukończone kursy, szkolenia, webinaria:
02.2022 „Przetwarzanie słuchowe zabawy i ćwiczenia”
06.2022 „Terapia ręki z elementami integracji sensorycznej”
11.2022 „Terapia pedagogiczna z elementami integracji sensorycznej”
10.2023 szkolenie dla kadr edukacji włączającej w ramach projektu Akademia Edukacji Włączającej
10.2023 szkolenie „Kodowanie na dywanie”.

Doświadczenie zawodowe
– Edukacja Progresja Sp. Z o. o. stanowisko nauczyciel wychowania przedszkolnego
– Ziarno sp. Z o. o. nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog specjalny
– Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Przystań” Centrum Edukacji i Rozwoju stanowisko terapeuta integracji sensorycznej

Prywatnie:

Cechuje mnie życzliwość, otwartość, łatwość w nawiązywaniu relacji. W pracy z dziećmi kładę nacisk na dobro drugiego człowieka. Wolne chwile spędzam spacerując, czytając powieści grozy i literaturę popularnonaukową.

Kinga Izdebska

Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej​

Zajmuję się:

– wczesną interwencją oraz wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka z: opóźnieniem rozwoju psychoruchowego, niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z dysfunkcją wzroku, z zaburzeniami słuchu;
– terapią pedagogiczną dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami  edukacyjnymi;
– diagnozą i terapią integracji sensorycznej.

Wykształcenie:

– Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie; kierunek pedagogika specjalna w specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, wychowanie przedszkolne.
– Uczelnia Korczaka z siedzibą w Warszawie; kierunek pedagogika w specjalności diagnoza i terapia pedagogiczna.
– Akademia Nauk Stosowanych im. Księcia Mieszka I filia w Warszawie; kierunek integracja sensoryczna.

Ukończone kursy, szkolenia, webinaria:
02.2022 „Przetwarzanie słuchowe zabawy i ćwiczenia”
06.2022 „Terapia ręki z elementami integracji sensorycznej”
11.2022 „Terapia pedagogiczna z elementami integracji sensorycznej”
10.2023 szkolenie dla kadr edukacji włączającej w ramach projektu Akademia Edukacji Włączającej
10.2023 szkolenie „Kodowanie na dywanie”.

Doświadczenie zawodowe
– Edukacja Progresja Sp. Z o. o. stanowisko nauczyciel wychowania przedszkolnego
– Ziarno sp. Z o. o. nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog specjalny
– Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Przystań” Centrum Edukacji i Rozwoju stanowisko terapeuta integracji sensorycznej

Prywatnie:

Cechuje mnie życzliwość, otwartość, łatwość w nawiązywaniu relacji. W pracy z dziećmi kładę nacisk na dobro drugiego człowieka. Wolne chwile spędzam spacerując, czytając powieści grozy i literaturę popularnonaukową.