Julia Selmaj

Psycholog, psychoterapeuta

Zajmuje się:

prowadzi psychoterapię w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT) ;
pracuje psychoterapeutycznie oraz psychoedukacyjnie z dziećmi i młodzieżą oraz rodzicami;
specjalizuje się w pracy z osobami po doświadczeniu traumy;
specjalizuje się w psychoedukacji i psychoterapii osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju (ADHD, spektrum autyzmu);
prowadzi psychoterapię osób z zaburzeniami odżywiania;
prowadzi interwencje u osób w kryzysie, trudnościami w relacjach, w żałobie, zagrożonych samobójstwem;
prowadzi psychoterapię osób z zaburzeniami nastroju: depresją i chorobą afektywną dwubiegunową (CHAD),
prowadzi psychoterapię osób z zaburzeniami lękowymi, takimi jak: fobie, ataki paniki, lęk uogólniony (GAD), lęk o zdrowie, obsesyjno-kompulsyjnymi (OCD);
wspiera rodziców w problemach z wychowaniem i kształtowaniem zdrowych nawyków u dzieci;
pracuje z rodzinami przechodzącymi przez proces rozwodów, wspiera dzieci i młodzież oraz prowadzi psychoedukacje rodziców w trakcie procesu rozstania.
 

Wykształcenie

·         Psychoterapia – Poza Schematami w Warszawie, szkoła psychoterapii dzieci i młodzieży CBT z elementami III falidwuletni specjalistyczny kurs;

·         PsychologiaSpecjalizacje: psychologia dzieci i młodzieży, psychotraumatologia oraz psychoedukacja– Uniwersytet SWPS Warszawa – jednolite pięcioletnie studia magisterskie;

Szkolenia dodatkowe, kursy, warsztaty i webinaria:

Certyfikowane szkolenie Tus, Studia podyplomowe- studia pedagogiczne dla psychologów, Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, Certyfikat Trenera Rekomendowanego Programu Debata, Videreutdanning i kognitiv afterdsterapi for barn og ungeRegionsenter for barn og unges psykiske helse,

Centrum Usług Psychologicznych PsychoDiagnosis „Jak wspierać poczucie własnej wartości u dziecka”, „Jak radzić sobie ze złością i agresją dzieci”, „Jak rozmawiać z rodzicem”; Analiza Prenatalna
Centrum ds. opieki nad kobietami w ciąży ” I Konferencja Analizy Więzi Prenatalnej”; „Depresja w spektrum autyzmu”; Instytut Studiów Psychoanalitycznych im. Hanny Segal„Zaburzenia odżywiania„; Sukces Ośrodek Psychoterapii „Techniki terapeutyczne w pracy nad złością dzieci”, „Psychoterapia młodzieży w depresji”; Uniwersytet SWPS „O związku traumy wczesnodziecięcej z uzależnieniem„, „Mowa nienawiści w Polsce”, „Uzależnienie – objawy, diagnoza, leczenie”; Wydawnictwo Harmonia „Bajkoterapia„; Public Health EnglandPsychological First Aid: Supporting Childrenand Young People”; The Open University „ForensicPsychology: Witness Investigation„; University of Groningen „Young People and Their Mental Health”, II OgólnopolskaKonferencja – Autyzm. Drogowskazy i inne.

Doświadczenie zawodowe

SZPZLO Warszawa Ochota – Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, psycholog diagnosta PZK,
Centrum Profilaktyki Uzależnień Ekspert – Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, trener;
Integracyjne Wilanowskie przedszkole artystyczno-językowe, Przedszkole Tabaluga– Marki, Przedszkole Tabaluga– Kobyłka, Niepubliczne przedszkole Szkrabki– Warszawa.
Barneog ungdomspsykiatrisk poliklinikk Moss, Norway – psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, trener;
Reginal Psychiatric Center Moss, Norway psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, trener;
Fundacja Kierunek Rozwój – psycholog, trener;
Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA” – stażysta psycholog, trener;
Uniwersytet SWPS Warszawa „Strefa Młodzieży” – psycholog, redaktor

 

Indywidualne podejście do człowieka szczególnie małego i młodego jest dla niej czymś bardzo ważnym. Relacje opierające się na szacunku, zrozumieniu, wysłuchaniu i słyszeniu są podstawą jej pracy.

O pracy z dziećmi i młodzieżą oraz możliwości wspierania ich w napotykanych trudnościach i prawidłowym rozwoju, lubi myśleć jak o swoim prawdziwym powołaniu.

Prywatnie mama dziesięciolatka i kocicóry.

Julia Selmaj

Psycholog, psychoterapeuta

Zajmuje się:

prowadzi psychoterapię w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT) ;
pracuje psychoterapeutycznie oraz psychoedukacyjnie z dziećmi i młodzieżą oraz rodzicami;
specjalizuje się w pracy z osobami po doświadczeniu traumy;
specjalizuje się w psychoedukacji i psychoterapii osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju (ADHD, spektrum autyzmu);
prowadzi psychoterapię osób z zaburzeniami odżywiania;
prowadzi interwencje u osób w kryzysie, trudnościami w relacjach, w żałobie, zagrożonych samobójstwem;
prowadzi psychoterapię osób z zaburzeniami nastroju: depresją i chorobą afektywną dwubiegunową (CHAD),
prowadzi psychoterapię osób z zaburzeniami lękowymi, takimi jak: fobie, ataki paniki, lęk uogólniony (GAD), lęk o zdrowie, obsesyjno-kompulsyjnymi (OCD);
wspiera rodziców w problemach z wychowaniem i kształtowaniem zdrowych nawyków u dzieci;
pracuje z rodzinami przechodzącymi przez proces rozwodów, wspiera dzieci i młodzież oraz prowadzi psychoedukacje rodziców w trakcie procesu rozstania.
 

Wykształcenie

·         Psychoterapia – Poza Schematami w Warszawie, szkoła psychoterapii dzieci i młodzieży CBT z elementami III falidwuletni specjalistyczny kurs;

·         PsychologiaSpecjalizacje: psychologia dzieci i młodzieży, psychotraumatologia oraz psychoedukacja– Uniwersytet SWPS Warszawa – jednolite pięcioletnie studia magisterskie;

Szkolenia dodatkowe, kursy, warsztaty i webinaria:

Certyfikowane szkolenie Tus, Studia podyplomowe- studia pedagogiczne dla psychologów, WyższaSzkoła Kształcenia Zawodowego, Certyfikat Trenera Rekomendowanego Programu Debata, Videreutdanning i kognitiv afterdsterapi for barn ogungeRegionsenter for barn og unges psykiskehelse,

Centrum Usług Psychologicznych PsychoDiagnosis„Jak wspierać poczucie własnej wartości u dziecka”, „Jak radzić sobie ze złością i agresją dzieci”, „Jak rozmawiać z rodzicem”; Analiza Prenatalna
Centrum ds. opieki nad kobietami w ciąży ” I Konferencja Analizy Więzi Prenatalnej”; „Depresja w spektrum autyzmu”; Instytut StudiówPsychoanalitycznych im. Hanny Segal„Zaburzenia odżywiania„; Sukces Ośrodek Psychoterapii „Techniki terapeutyczne w pracy nad złością dzieci”, „Psychoterapia młodzieży w depresji”; Uniwersytet SWPS „O związku traumy wczesnodziecięcej z uzależnieniem„, „Mowa nienawiści w Polsce”, „Uzależnienie – objawy, diagnoza, leczenie”; Wydawnictwo Harmonia „Bajkoterapia„; Public Health EnglandPsychological First Aid: SupportingChildrenand Young People”; The Open University „ForensicPsychology: Witness Investigation„; University of Groningen „Young People and TheirMental Health”, II OgólnopolskaKonferencja – Autyzm. Drogowskazy i inne.

 

Doświadczenie zawodowe

SZPZLO Warszawa Ochota – Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, psycholog diagnosta PZK,
Centrum Profilaktyki Uzależnień Ekspert – Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, trener;
Integracyjne Wilanowskie przedszkole artystyczno-językowe, Przedszkole Tabaluga– Marki, Przedszkole Tabaluga– Kobyłka, Niepubliczne przedszkole Szkrabki– Warszawa.
Barneog ungdomspsykiatrisk poliklinikk Moss, Norway – psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, trener;
Reginal Psychiatric Center Moss, Norway psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, trener;
Fundacja Kierunek Rozwój – psycholog, trener;
Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA” – stażysta psycholog, trener;
Uniwersytet SWPS Warszawa „Strefa Młodzieży” – psycholog, redaktor

 

 

Indywidualne podejście do człowieka szczególniemałego i młodego jest dla niej czymś bardzo ważnym. Relacje opierające się na szacunku, zrozumieniu, wysłuchaniu i słyszeniu są podstawą jej pracy.

O pracy z dziećmi i młodzieżą oraz możliwości wspierania ich w napotykanych trudnościach i prawidłowym rozwoju, lubi myśleć jak o swoim prawdziwym powołaniu.

Prywatnie mama dziesięciolatka i kocicóry.